Tone of voice – hlas značky, ktorý svojim tónom vdychuje život, udáva charakter aj smerovanie komunikácie firmy. V UPVISION pristupujeme k definícii a aplikácii tone-of-voice pre klientov individuálne, opierame sa o ich osobnosť, hodnoty a vízie. Pomáhame im budovať jedinečný hlas značky, ktorý je zároveň hlasom ich zákazníkov. Rezonujúci tone-of-voice je rozhodujúcim faktorom v nákupnom procese. Výrazne prispieva k odlíšeniu sa na trhu a nadviazaniu emocionálneho vzťahu so zákazníkmi.
Dajme si kávu. Poviete nám predstavy a my nájdeme riešenie pre váš biznis.
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré slúžia na jej správne fungovanie, personalizáciu reklám a meranie návštevnosti. Viac informácií nájdete v Zásadách používania súborov cookies.
Táto webová stránka používa súbory cookie na zlepšenie vášho zážitku pri jej prehliadaní. Tieto druhy súborov sa delia na nevyhnutné, ktoré sa vo vašom prehliadači ukladajú aj bez vášho predchádzajúceho súhlasu, pretože sú nevyhnutné pre základné fungovanie webovej stránky. V prípade, ak nám udelíte svoj súhlasu, budeme používať aj také cookie súbory, vrátane cookies tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať používanie našej webovej stránky a porozumieť tomu, ako ju používate a na realizáciu online reklamy našich služieb.
Všetky druhy používaných súborov cookies máte možnosť úplne zablokovať, a to prostredníctvom vášho prehliadača. Deaktivácia niektorých nevyhnutných cookie súborov však môže mať vplyv na vaše prehliadanie webu.
Nevyhnutné cookie súbory sú absolútne nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky. Táto kategória zahŕňa iba súbory cookie, ktoré zaisťujú základné funkcie a bezpečnostné prvky webovej stránky. Tieto cookies neukladajú žiadne osobné údaje alebo iné osobné informácie.
Tieto cookie súbory slúžia na špeciálne zhromažďovanie informácií o používateľoch našej webovej stránky (vrátane osobných údajov v niektorých prípadoch) prostredníctvom analýz, reklám a iného vloženého obsahu.