Zvýšenie povedomia o značke

Brandové archetypy

V istých situáciách konáme „archetypne“, bez premýšľania, intuitívne inklinujeme k určitým názorom, stávame sa archetypom. Sme ním v roli kamaráta, sestry, zákazníka aj firmy. S niektorými značkami máme emocionálne spojenie napriek tomu, že náš vzťah je založený na transakcii. Ako je to možné? Odpoveď je v tom, ako značky s nami komunikujú a že s veľkou pravdepodobnosťou využili práve vedu o archetypoch. Prvým krokom k úspechu je preto detailné zoznámenie sa s vlastnou značkou a jej zákazníkmi.

Naprogramovali sme

INAMED- Distribútor zdravotníckeho materiálu

  • UX / UI
  • IT vývoj webovej stránky
  • IT vývoj e-commerce riešení
  • Google PPC reklama
  • Facebook remarketing reklama
INAMED- Distribútor zdravotníckeho materiálu

Skincap

  • Programovanie E-shop
  • Google PPC reklama
Skincap

Directreal Extra

  • Správa social media
  • Výkon social media
Directreal Extra

Epigen

  • Programovanie E-shop
  • Google PPC reklama
Epigen

Dajme si kávu. Poviete nám predstavy
a my nájdeme riešenie pre váš biznis.