webovy-portal

Webstránka pre najväčšiu castingovú firmu na trhu

Komparz.tv je najväčšia castingová platforma v Česko-slovenskom priestore.

S viac ako 100 000 registrovanými talentmi prepája hercov, modelov a komparzistov.

100k +

registrovaných užívateľov

582k +

zobrazení ročne

1,5 mil. +

udalostí ročne

Cieľ

Cieľom projektu bolo vytvoriť dynamickú, prehľadnú a technologicky vyspelú webovú platformu, ktorá zjednoduší castingový proces a zároveň bude reflektovať moderné UX a UI trendy. Web mal byť plne optimalizovaný pre SEO a obsahovať analytické nástroje na sledovanie výkonnosti.

Naše riešenie

Vytvorili sme komplexnú webovú platformu, ktorá spĺňa najvyššie požiadavky na UX, automatizáciu procesov a bezpečnosť. Súčasťou riešenia je moderné UI, responzívny dizajn, efektívna administrácia a prepojenia na analytické nástroje. Portál zahŕňa aj trhovisko, kde si užívatelia môžu pridávať inzeráty na služby. Automatizované filtrovanie užívateľov a generovanie prehľadných exportov výrazne zjednodušuje castingový proces. Integrácia Google Tag Managera, Google Analytics 4, Facebook Pixel a reCAPTCHA zabezpečuje lepšiu analytiku a ochranu údajov. Celý systém je prispôsobený GDPR normám.

1. Technická špecifikácia a UX/UI dizajn

  • Detailne sme definovali funkcionalitu webu a pripravili technické riešenie.
  • Vytvorili sme moderný a prehľadný dizajn s intuitívnym UX pre jednoduché ovládanie.

2. Front-end a administrácia

  • Web je postavený na responzívnom dizajne, ktorý sa prispôsobí každému zariadeniu.
  • Implementovali sme vlastnú administráciu cez custom admin na efektívnu správu obsahu.

3. Automatizácie a prepojenia

  • Pri registrácii sa kontakty automaticky pridávajú do newsletterovej konzoly.
  • Implementovali sme SMS bránu na odosielanie dôležitých notifikácií.
  • Napojili sme Google Tag Manager na sledovanie konverzií.

4. Ochrana a analytika

  • Web je zabezpečený pomocou reCAPTCHA na ochranu pred botmi.
  • Integrovali sme Google Analytics 4 a Facebook Pixel pre presnú analýzu návštevnosti.
  • Celý projekt bol prispôsobený GDPR normám.

Výsledky

  • 582 tisíc zobrazení ročne
  • 1,5 mil. udalostí ročne
  • Zvýšenie registrácií a efektívnosti správy castingov
  • Väčšia angažovanosť a lepšia interakcia užívateľov

Zhrnutie

Projekt Komparz.tv ukázal silu moderných webových riešení, ktoré dokážu nielen optimalizovať pracovné procesy, ale aj zvyšovať počet interakcií a príležitostí pre užívateľov. Precíznou prácou na UX, automatizácii a analytike sme vytvorili platformu, ktorá udáva smer v castingovom svete.

Veľmi cennou súčasťou spolupráce je fakt, že UPVISION disponuje skúsenosťami v širokom spektre odvetví digitálneho marketingu a služieb, ktoré poskytujú. Všetko sme tak mohli riešiť s jedným dodávateľom.

Máte nápad a neviete ako na to? Kontaktujte nás a my Vám s tým pomôžeme.

Chcem si dohodnúť MEET

Pozrite si ďalšie
referencie