Namiešali sme zážitok pre SCHWEPPES. Behind the TMA campaign.

Pre značku Schweppes sme pripravili sezónnu TMA reklamnú kampaň, ktorá prepojí nákup produktov Schweppes s letnou súťažou a hudobným zážitkom. Letné drinky, koncertná emócia a priestor, kde sa rozhoduje – bary a gastro prevádzky.

Čo je TMA reklamná kampaň ? 

Ide o marketingovú činnosť realizovanú v mieste predaja (napr. v prevádzke, reťazci a pod.), ktorá má za cieľ podporiť predaj konkrétneho produktu alebo značky. Zameriava sa na spoluprácu s obchodnými partnermi a často ju riadi trade marketingový tím. V skratke TMA je trade marketingová aktivita, ktorá má za cieľ podporiť predaj produktu, v našom prípade tonic Schweppes.

Zadanie

Cieľ bol jasný – navrhnúť a zrealizovať TMA kampaň, ktorá podporí predaj nápoja Schweppes tonic priamo v prevádzkach. Zadanie spájalo niekoľko výziev: zaujať zákazníka priamo v mieste predaja, vytvoriť jasnú a atraktívnu súťažnú mechaniku, navrhnúť výrazný POS materiál a zároveň vymyslieť spôsob, ako odlíšiť značku Schweppes v rušnom letnom období.

Ako sme na tom pracovali

  1. Kreatívny koncept a súťažná mechanika

Z pôvodnej jednoduchej idey sme vytvorili plnohodnotný komunikačný koncept s názvom:
„Namiešaj si dvojitý vstup na koncert“

Mechanika vytvorenej kampane:

  • kúpa 2 drinkov Schweppes (tonic, alebo Gin tonic)
  • naskenovanie QR kódu z POS materiálu v prevádzke
  • nahranie dokladu kúpy ( bločku ) na landing page www.bavsasnami.sk
  • zaradenie do súťaže o lístky na koncert Robbieho Williamsa
  1. Grafický návrh a prototyp POS materiálu

Pripravili sme viacero verzií vizuálov a prototypov, ktoré sú určené pre cieľovku ,, mladí dospelí a dospelí „  ktorí si v lete radi vychutnajú kvalitný drink a dobrú atmosféru.

Finálny vizuál kombinuje:

  • sviežosť a energiu značky Schweppes
  • koncertný vibe
  • a čitateľný call to action priamo v mieste predaja
  1. Vývoj landing page bavsasnami.sk

Spustili sme bavsasnami.sk – responzívnu, rýchlu a vizuálne čistú stránku, kde návštevník:

  • získa informácie o TMA
  • získa všetky info o súťaži
  • nahraje svoj doklad o kúpe produktov
  • zapojí sa do súťaže

Stránka je navyše navrhnutá tak, aby bola použiteľná aj pre ďalšie značky a kampane.

Spojili sme produkt, priestor a zážitok do jedného kompaktného konceptu

Produkt

Základom celej kampane bol Schweppes – osviežujúci tonic, ktorý zákazníci poznajú a radi kombinujú s ginom či inými alkoholickými aj nealkoholickými nápojmi. Práve tieto overené drinky (Tonic a Gin Tonic) sme postavili do centra pozornosti a vytvorili sme jednoduchú motiváciu: kúp si ich dva a zapoj sa do súťaže.

Priestor

Celá kampaň bola navrhnutá tak, aby fungovala priamo v gastro prevádzkach – v baroch, podnikoch, letných zónach a miestach, kde si ľudia vychutnávajú svoj čas, kvalitné nápoje a spoločnosť. V týchto priestoroch sme pracovali s viditeľným a zároveň vkusným POS riešením, ktoré neprekáža obsluhe, ale prirodzene komunikuje benefit zákazníkovi.

Zážitok

Nad rámec produktu a miesta sme zákazníkovi ponúkli niečo viac – letnú výhru, ktorá rezonuje. Súťaž o lístky na koncert Robbieho Williamsa vytvorila silný emocionálny dôvod na zapojenie sa. Prepojením nákupu s koncertom vznikol jasný impulz, ktorý zákazník chápe okamžite: „Kúpim si drink, možno pôjdem na Robbieho.“ A presne o taký moment išlo – jednoduchý, rýchly a zapamätateľný.

Chcete aj vy vytvoriť značke priestor, kde sa reálne stretne so zákazníkom? Kontaktujte nás na jan.majek@upvision.sk

Chcem si dohodnúť MEET

Pozrite si ďalšie
referencie