Zadanie
Cieľ bol jasný – navrhnúť a zrealizovať TMA kampaň, ktorá podporí predaj nápoja Schweppes tonic priamo v prevádzkach. Zadanie spájalo niekoľko výziev: zaujať zákazníka priamo v mieste predaja, vytvoriť jasnú a atraktívnu súťažnú mechaniku, navrhnúť výrazný POS materiál a zároveň vymyslieť spôsob, ako odlíšiť značku Schweppes v rušnom letnom období.
Ako sme na tom pracovali
-
Kreatívny koncept a súťažná mechanika
Z pôvodnej jednoduchej idey sme vytvorili plnohodnotný komunikačný koncept s názvom:
„Namiešaj si dvojitý vstup na koncert“
Mechanika vytvorenej kampane:
- kúpa 2 drinkov Schweppes (tonic, alebo Gin tonic)
- naskenovanie QR kódu z POS materiálu v prevádzke
- nahranie dokladu kúpy ( bločku ) na landing page www.bavsasnami.sk
- zaradenie do súťaže o lístky na koncert Robbieho Williamsa
-
Grafický návrh a prototyp POS materiálu
Pripravili sme viacero verzií vizuálov a prototypov, ktoré sú určené pre cieľovku ,, mladí dospelí a dospelí „ ktorí si v lete radi vychutnajú kvalitný drink a dobrú atmosféru.
Finálny vizuál kombinuje:
- sviežosť a energiu značky Schweppes
- koncertný vibe
- a čitateľný call to action priamo v mieste predaja
-
Vývoj landing page bavsasnami.sk
Spustili sme bavsasnami.sk – responzívnu, rýchlu a vizuálne čistú stránku, kde návštevník:
- získa informácie o TMA
- získa všetky info o súťaži
- nahraje svoj doklad o kúpe produktov
- zapojí sa do súťaže
Stránka je navyše navrhnutá tak, aby bola použiteľná aj pre ďalšie značky a kampane.
Spojili sme produkt, priestor a zážitok do jedného kompaktného konceptu
Produkt
Základom celej kampane bol Schweppes – osviežujúci tonic, ktorý zákazníci poznajú a radi kombinujú s ginom či inými alkoholickými aj nealkoholickými nápojmi. Práve tieto overené drinky (Tonic a Gin Tonic) sme postavili do centra pozornosti a vytvorili sme jednoduchú motiváciu: kúp si ich dva a zapoj sa do súťaže.
Priestor
Celá kampaň bola navrhnutá tak, aby fungovala priamo v gastro prevádzkach – v baroch, podnikoch, letných zónach a miestach, kde si ľudia vychutnávajú svoj čas, kvalitné nápoje a spoločnosť. V týchto priestoroch sme pracovali s viditeľným a zároveň vkusným POS riešením, ktoré neprekáža obsluhe, ale prirodzene komunikuje benefit zákazníkovi.
Zážitok
Nad rámec produktu a miesta sme zákazníkovi ponúkli niečo viac – letnú výhru, ktorá rezonuje. Súťaž o lístky na koncert Robbieho Williamsa vytvorila silný emocionálny dôvod na zapojenie sa. Prepojením nákupu s koncertom vznikol jasný impulz, ktorý zákazník chápe okamžite: „Kúpim si drink, možno pôjdem na Robbieho.“ A presne o taký moment išlo – jednoduchý, rýchly a zapamätateľný.