TMA campaign pre Poctivú limonádu

TMA campaign pre Poctivú limonádu spojila chuť leta s možnosťou vyhrať. Cieľom bolo priblížiť limonádu zákazníkom v správny čas a premeniť bežný nákup na príjemný letný moment.

dtse-hr-prepojenie

Zadanie

Zadanie znelo jasne. Cieľom bolo vytvoriť TMA campaign, ktorá:

  • bude zrozumiteľná hneď pri pohľade na obal alebo žreb
  • funguje jednoducho v rôznych typoch prevádzok
  • prinesie emóciu radosti a okamžitý výsledok

TMA campaign bola postavená na princípe

Kúp 2 Poctivé limonády → Získaj žreb → Zadaj kód na bavsasnami.sk → Zisti, či si vyhral

Koncept a súťažný systém

Na základe jednoduchej myšlienky sme vytvorili komunikačný koncept, ktorý prepojil letné osvieženie s výhrou. TMA campaign sme postavili na jasnom a funkčnom systéme. Pripravili sme wording kampane, dizajn súťažného žrebu a POS materiálov, vývoj landing page aj technické riešenie pre zadávanie kódov a vyhodnocovanie výhier.

Vizuálna identita kampane bola svieža a hravá, s dôrazom na letnú náladu a výrazné prvky Poctivej limonády. POS materiály boli navrhnuté tak, aby prirodzene zapadli do predajného priestoru, upútali pozornosť a podporili zapojenie zákazníkov do súťaže.

Chcem si dohodnúť MEET

Pozrite si ďalšie
referencie