okmont

Online reklamana na sociálnych sieťach segment zasklenie

Spoločnosť OKMONT, výrobca zimných záhrad a hliníkových systémov, potrebovala efektívne osloviť nových zákazníkov a generovať relevantné kontakty na potenciálnych klientov. Hlavným cieľom bolo nastaviť výkonnostné kampane na Facebooku a Instagrame, ktoré by stabilne prinášali kvalitné leady na mesačnej báze.

150 +

kvalifikovaných leadov mesačne

400k +

impresií mesačné

Riešenie

Vytvorili sme marketingovú stratégiu zameranú na lead generation, pričom sme od základov nastavili reklamné účty v systéme Meta. Pripravili sme pútavé texty, vizuály a kreatívy, ktoré reflektovali prémiový charakter produktov a zdôrazňovali výhody zimných záhrad a hliníkových systémov. Kampane boli cielené na relevantné publikum s dôrazom na používateľov, ktorí prejavili záujem o riešenia pre exteriér a modernú architektúru.

Výsledky

Mesačne generujeme 150 kvalifikovaných leadov, ktoré si firma následne spracúva a premieňa na reálnych zákazníkov. Cielená komunikácia a dôkladne optimalizované kampane zabezpečili stabilný prísun kontaktov a zvýšenie dopytu po produktoch OKMONT. Výkonnostný prístup v kombinácii s vizuálne atraktívnym obsahom priniesol firme merateľné výsledky a posilnil jej pozíciu na trhu.

Chcem si dohodnúť MEET

Pozrite si ďalšie
referencie