PPC reklamy pre eshop s prírodnou kozmetikou tento rok lámali rekordy

Case studies  1. októbra 2024 Ján Májek

Ročný nárast výnosov až o 42%! Prečítajte si ako vyladením PPC reklamy získala značka Annemarie Börlind priemerný mesačný ROAS (return on ad spend) viac ako 1 166% vo vysoko konkurenčnom beauty segmente.

ppc reklamy pre eshop s prirodnou kozmetikou

 

PPC reklamy pre klienta Annemarie Börlind

Annemarie Börlind je priekopníkom prírodnej kozmetiky. Nemecká značka sa na našom slovenskom trhu objavila medzi prvými, ešte v dobe, keď žiadna zo slovenských žien neriešila zloženie svojich kozmetickým prípravkov a nikomu nezáležalo na tom, čo obsahujú prípravky, ktoré si dávame denne na tvár.

Problémy klienta 

Jedným z hlavných problémov bol klesajúci ROAS PPC reklamy počas slabších mesiacov v roku. Aj napriek tomu, že priemerný ROAS značky oproti minulému roku stúpal, bolo potrebné stabilizovať jeho výšku nad 700% aj počas menej výkonných mesiacov. A zase naopak. Naším cieľom bolo vyťažiť skutočné maximum z mesiacov, ktoré sú pre značku dlhodobo najkonverznejšie.

Ďalším problémom bolo, že aj keď viac ako 90% návštevníkov webu počas minulého roku tvorili noví používatelia, získali sme spätnú väzbu, že mnoho zákazníkov sa ešte nestretlo so značkou prostredníctvom PPC reklamy. Teda stále značka zasiahla len určitú časť trhu a videli sme potenciál v raste a budovaní brandu.

Ako sme spomínali viac ako 90% návštevníkov webu z predošlého roka bolo nových. Nový zákazník je však v priemere výrazne drahší, a preto sa naším cieľom stalo i zvýšenie opakovaných nákupov.

Výsledky

  • O 42% vyšší ročný výnos
  • Až 33% nárast používateľov počas roka
  • O 33% viac objednávok
  • 80% nových používateľov, avšak o 25% viac opakovaných nákupov

výsledky, ktoré priniesla ppc kampan

Stratégia

Oslovenie nových zákazníkov správne zvolenou témou komunikácie

Zákaznícka cesta sa postupne predlžuje a je takmer o polovicu dlhšia ako pred rokmi. Ľudia navštevujú rôzne sociálne siete, očakávajú bezproblémový nákup a iba rýchle a podstatné informácie. Práve preto sme si z histórie reklám zistili najúspešnejšie témy komunikácie, ktorými sme sa inšpirovali pri tvorbe nového obsahu. Získali sme tak efektívnejšiu a lacnejšiu kreatívu a o 33% viac objednávok či používateľov.

facebook reklamy pre klienta prírodnej kozmetiky

Omnichannel marketing

Naším cieľom bolo vytvoriť rovnakú kvalitu zážitku na všetkých platformách. Omnichannel stratégia oveľa viac zdôrazňuje prepojenie rôznych kanálov, konzistentnosť posolstva a budovanie vzťahu zákazník vs. značka. S klientom sme sa preto zladili a naša stratégia sa stala jednotnou. Vďaka tomuto kroku sme nielen získali 80% nových návštevníkov webu, no zvýšili sme i engagement rate a získali o 25% viac opakovaných nákupov oproti minulému roku.

PPC reklamy nemusia byť len o predaji produktov

V rámci PPC reklamy sme nepracovali len na zvyšovaní výnosov, no pomocou reklamy sme sa rozhodli podporiť i iné kanály, ktoré sú pre klienta naozaj podstatné pri budovaní brand awareness alebo pri zvyšovaní počtu objednávok.

Newsletter patrí u klienta k jednému z najsilnejších kanálov, preto sme sa zamerali aj na získanie nových subscriberov, ktorý napríklad už boli zákazníkmi a značku poznali, no stále nepatrili k odberateľom newslettra. Týmto krokom sme tak výrazne znížili náklady na nového subscribera a ruka v ruke sme podporili i jeden z najvýnosnejších kanálov klienta.

V roku 2023 sme s Annemarie Börlind uskutočnili veľa plánov a našli množstvo efektívnych marketingových riešení. Na čo sa však s klientom chystáme v ďalšom roku? 

Prejdite si nižšie ponuku unikátnych darčekov pre firmy a určite na to prídete. Ďalší rok bude nielen o tom, ako ešte viac zefektívniť PPC reklamy klienta, no aj o tom, ako dostať do povedomia výnimočné firemné dary, v ktorých sa skrýva viac ako len prémiové produkty. Skrývajú totiž uznanie. Vedeli ste, že až 80% zamestnancov, ktorí vnímajú, že nadriadený si ich váži a oceňuje, neuvažuje o zmene zamestnania? Alebo, že až 56% zamestnancov uvažuje nad odchodom v prípade, že necíti dostatok uznania za svoju prácu? Uznanie a odmena totiž motivujú až 99% zamestnancov k lepším pracovným výkonom. Porozmýšľajte nad tým. 🙂

firemné darčeky

Tešíme sa na ďalší rok a samozrejme, ďakujem za dôveru. <3

Plánujete začať s digitalizáciou firmy? My vám poradíme!
Kontaktujte nás
Ján Májek

Ján Májek

Majiteľ UPVISION Digital agency

Zdieľaj

Ďalšie inspirácie

Sociálne siete – Rozdiel medzi organickým a plateným obsahom

Sociálne siete – Rozdiel medzi organickým a plateným obsahom

Marketing, Social media  30. septembra 2024 Ján Májek

V rámci digitálneho marketingu zohrávajú sociálne siete kľúčovú úlohu, pričom organický a platený...

Čítaj viac
Umelá inteligencia mení hru v grafickom dizajne

Umelá inteligencia mení hru v grafickom dizajne

Social media, Tipy, Marketing  23. septembra 2024 Ján Májek

Umelá inteligencia (AI) postupne mení spôsob, akým pracujeme v grafickom dizajne. Už nejde len o ...

Čítaj viac
KĽÚČOVÉ METRIKY PRE E-COMMERCE

KĽÚČOVÉ METRIKY PRE E-COMMERCE

Marketing, Výkon, Tipy  6. septembra 2024 Ján Májek

Prevádzkovanie úspešného internetového obchodu zahŕňa omnoho viac než len predaj produktov. Kľúčo...

Čítaj viac

Dajme si kávu. Poviete nám predstavy
a my nájdeme riešenie pre váš biznis.