Livestreaming: jeho význam pre komunikáciu so zákazníkmi

Marketing  5. októbra 2023 Ján Májek

Spôsobov ako komunikovať so svojimi zákazníkmi na sociálnych sieťach je mnoho. Pravidelne sa môžete prihovárať prostredníctvom príspevkov, príbehov, reels či livestreamov. Každý z uvedených spôsobov komunikácie má na vašich zákazníkov iný vplyv. V dnešnom článku sa dozviete, aký má význam livestreaming pre komunikáciou so zákazníkmi.

Livestreaming vás spája v reálnom čase

Obrovským benefitom a zároveň najväčším odlíšením livestreamingu od ostatných formátov je, že so svojimi zákazníkmi môžete komunikovať v reálnom čase. Najtypickejším formátom livestreamingu je Q&A, v ktorom odpovedáte priamo na otázky svojich sledovateľov. Okamžitá interakcia posilňuje vaše vzťahy a vytvára hlbší a osobnejší vzťah medzi podnikom a klientmi. Zároveň môžete počas livestreamov informovať svojich sledovateľov o novinkách v predstihu. Vytvoríte v nich presvedčenie, že sa oplatí pripojiť sa na vaše živé vysielanie, pretože bude pre nich predstavovať pridanú hodnotu.

Prezentovanie produktov cez príspevky je nuda!

Vaši klienti sú zvyknutí, že sa im prihovárate prostredníctvom príspevkov na sociálnych sieťach. No, ak budete svoje služby a produkty prezentovať počas živého vysielania vytvoríte svojím klientom priestor na otázky a diskusiu. Online konverzácie s vašimi zákazníkmi prehĺbia váš vzťah a vaša značka bude pôsobiť veľmi dôveryhodne.

Na vaše livestreamy sa budú ľudia vracať

Ak budete živé vysielania opakovať pravidelne a budete na nich so zákazníkmi aktívne komunikovať, budú sa na vaše vysielania vracať. Vašou aktivitou docielite, že sledovatelia budú mať pocit, že sa na vašich livestreamov musia zúčastňovať aby sa dozvedeli interné informácie, ktoré sa nikde inde nedočítajú.

close up camera tripod recording blogger

Dosah livestreamov je obrovský

Vďaka živým vysielaniam dokážete osloviť širokú verejnosť. Skvelou platformou na livestreamy je TikTok. Nie ste na ňom totiž limitovaný, tým, že vás používateľ musí odoberať na to, aby sa dozvedel o tom, že vysielate. Na TikToku sa obsah šíri organicky a na “for you page” sa môžete zobraziť skutočne komukoľvek. Vďaka tomu sa o vás môže dozvedieť naozaj hocikto a portfólio vašich klientov sa môže výrazne zväčšiť!

Livestreaming sa dá funkčne analyzovať

Rovnako ako ostatné formáty príspevkov, aj živé vysielania majú skvelé funkcie, ktoré merajú účinnosť stratégie. Výhodou livestreamu je, že viete priamo počas neho sledovať či má aktuálna téma potenciál, pretože sledujete počet aktuálnych divákov. Zároveň získavate aj okamžitú spätnú väzbu v podobe komentárov či páči sa mi to. Vďaka týmto funkciám dokážete okamžite prispôsobovať obsah a stratégiu komunikácie náladám vášho publika.

handsome man making video blog focus smartphone young video blogger shoots content his video blog social network live broadcast via internet concept

Livestreaming nie je len trend

Livestreaming je oveľa viac ako trend. Je to nástroj, ktorý má potenciál na posilnenie komunikácie so zákazníkmi. Zároveň prehlbuje vzťah medzi značkou a jej publikom. Ak premýšľate o vašej stratégii na sociálnych sieťach, livestreaming je rozhodne nástroj, ktorý stojí za to aplikovať!

Ak neviete ako začať s propagáciou na sociálnych sieťach a ako prísť so správnou stratégiou, obráťte sa na nás. Sme digitálna agentúra s množstvom skúseností a pripravíme pre vás online stratégiu na mieru!

Plánujete začať s digitalizáciou firmy? My vám poradíme!
Kontaktujte nás
Ján Májek

Ján Májek

Zakladateľ UPVISION Digital agency

Zdieľaj

Ďalšie inspirácie

Tvorba webu. Redizajn webovej stránky pre Fintech startup.

Tvorba webu. Redizajn webovej stránky pre Fintech startup.

Programovanie, Marketing, Case studies  24. marca 2024 Ján Májek

Náš klient pred pár mesiacmi prišiel za nami, že mu nefunguje Google reklama na webe. My sme ju o...

Čítaj viac
Lead generation kampaň

Lead generation kampaň

Marketing, Povedomie, Výkon  23. februára 2024 Ján Májek

V dnešnej dobe, kedy digitálny svet dominuje podnikateľskej sfére, je nevyhnutné mať efektívnu on...

Čítaj viac
Marketingový rozpočet 2024. Firmy a ich preferencie.

Marketingový rozpočet 2024. Firmy a ich preferencie.

Social media, Tipy, Marketing  5. februára 2024 Ján Májek

Marketingový rozpočet 2024 je pre viacero firiem otáznik na ktorý sa hľadá odpoveď. Pozreli sme s...

Čítaj viac

Dajme si kávu. Poviete nám predstavy
a my nájdeme riešenie pre váš biznis.