Vývoj webu pre personálnu agentúru: 5 tipov, na čo nezabudnúť

Programovanie, Tipy  22. mája 2023 Ján Májek

Viete, aké kľúčové prvky by nemali chýbať na webe personálnej agentúry? Ide napríklad o mzdové kalkulačky, ktoré sú užitočným nástrojom pre uchádzačov, newsletter, vďaka ktorému si vás uchádzači o zamestnanie zapamätajú a CV builder, ktorý zjednodušuje proces tvorby životopisov. Každý sektor si na vývoj webu vyžaduje špecifický prístup. Preto máme pre vás niekoľko tipov, ktoré vám môžu pomôcť pri vývoji webu pre personálnu agentúru.

Vývoj webu – funkcie pre zlepšenie efektivity recruitingu

Potenciálny záujemca musí byť schopný na webe rýchlo a jednoducho nájsť všetky potrebné informácie, ktoré ovplyvňujú jeho rozhodovací proces. Predstavíme vám pár funkcií, ktoré sa nám osvedčili v praxi.

1. Automatizácia zverejňovania pracovných ponúk

Zamestnanci personálnej agentúry nemusia strácať čas manuálnym odstraňovaním a pridávaním pracovných ponúk na webovej stránke. Automatizácia tohto procesu vám ušetrí veľa času a prostriedkov. Pri vývoji webu je potrebné prepojiť dáta interného systému s web stránkou, aby boli tieto údaje aktualizované automaticky a zobrazené na front-ende webu v požadovanom dizajne.

2. Mzdové kalkulačky

Mzdové kalkulačky pomáhajú uchádzačom vypočítať si čistú mzdu. Keďže sa v pracovných ponukách zvyčajne uvádza hrubá mzda, ide o veľmi užitočný nástroj, ktorý vaši návštevníci ocenia. Mzdová kalkulačka im pomôže rýchlo a jednoducho vypočítať, akú sumu bude ich zamestnávateľ odvádzať z hrubej mzdy do poisťovní, fondov alebo do iných inštitúcií. 

mzdova-kalkulacka-vyvoj-webu-pre-personlanu-agenturu

Mzdové kalkulačky na webe vám zabezpečia väčšiu dôveru klientov. Okrem toho ide aj o efektívny marketingový nástroj. Ak ako personálna agentúra ponúkate prístup k mzdovej kalkulačke zadarmo, môžete tým prilákať záujem uchádzačov, ktorí sa na vašu stránku preklikli iba kvôli kalkulačke, no následne sa stanú vašimi klientmi. Týmto spôsobom zvyšujete svoju viditeľnosť v online priestore.

3. CV builder

Pri vývoji webu pre personálnu agentúru netreba zabúdať na CV builder, ktorý poskytuje návštevníkom jednoduchý a intuitívny spôsob vytvárania životopisov. Návštevníci by mali mať možnosť vybrať si vhodnú šablónu, vyplniť relevantné informácie, pridať fotografiu a vygenerovať si kvalitný životopis v ľahko čitateľnom formáte. 

Týmto spôsobom ušetríte uchádzačom čas a úsilie pri tvorbe životopisu, čím si získate ich sympatie a zabezpečíte, že rýchlejšie zareagujú na pracovnú ponuku. Ďalšou výhodou je, že ak zvolíte vhodné formáty a šablóny, životopisy vašich klientov budú profesionálnejšie, ako keby si ich vytvárali svojpomocne. Týmto zvýšite ich šance na prijatie do zamestnania.

cv-builder-ako-nastroj-ziskavania-kvalitnych-uchadzacov

4. Vývoj webu a intuitívne funkcie vyhľadávania 

Potenciálni klienti vašej agentúry očakávajú, že sa budú môcť na vašej stránke rýchlo zorientovať. Preto nezabudnite pridať na váš web použiteľné funkcie vyhľadávania, ktoré im umožnia rýchlo filtrovať výsledky, ako napríklad relevantné pracovné ponuky. 

Mnohé stránky personálnych agentúr obsahujú textové pole na vyhľadávanie, do ktorého používatelia píšu názov pracovnej ponuky. Takéto riešenie môže viesť používateľov k frustrácii. Môžu napríklad hľadať prácu pod názvom „web designer“, ale v skutočnosti bude názov tejto pozície „UI designer“. Preto je lepšie používať preddefinované zoznamy, z ktorých si môžu uchádzači pri vyhľadávaní vybrať. Ide napríklad o tieto filtre:

  •     lokalita,
  •     sektor,
  •     typ pracovného pomeru.

inutitivna-navigacia-webstranky-ux-vyvoj-webu

5. Newsletter

Uchádzači o zamestnanie zvyčajne prehliadajú viaceré stránky s pracovnými ponukami. Ak aj nájdu vhodnú pracovnú ponuku na vašej stránke, väčšinou pokračujú v hľadaní na iných portáloch s vedomím, že sa k vám neskôr vrátia. Vy by ste mali zabezpečiť, aby na vás uchádzač nezabudol. 

Umiestnite preto na webovú stránku nápadnú call-to-action, aby ste návštevníkov povzbudili k prihláseniu sa na odber newslettera. Spolu s CTA uveďte niekoľko dôvodov, prečo by sa mal návštevník prihlásiť na odber. Ide napríklad o pravidelné zasielanie pracovných ponúk či získavanie cenných tipov pri hľadaní zamestnania. Vďaka newsletteru zostanete v kontakte s uchádzačmi a vyhnete sa riziku, že na vašu personálnu agentúru zabudnú.

newsletter-na-webe-emial-marketing-remarketing

Vývoj webu pre vašu personálnu agentúru

Potrebujete výkonný, atraktívny a bezpečný web? Dohodnite si s nami konzultáciu, na ktorej spoločne nájdeme najvhodnejšie riešenie pre vývoj webu vašej personálnej agentúry. Náš profesionálny tím dokáže pokryť kompletný IT vývoj projektu vrátane programovania, dizajnu a testovania.

Pozrite si, ako sme redizajnovali webovú stránku vedúceho sprostredkovateľa personálnych služieb na slovenskom trhu, Adecco. Na ich web sme implementovali aj prvky, ako napríklad CV builder a mzdovú kalkulačku, ktoré sme si spomenuli v tomto článku. Môžete si tak vyskúšať, ako fungujú a vyzerajú v praxi.

Plánujete začať s digitalizáciou firmy? My vám poradíme!
Kontaktujte nás
Ján Májek

Ján Májek

Zakladateľ UPVISION Digital agency

Zdieľaj

Ďalšie inspirácie

Facebook reklama

Facebook reklama

Marketing  23. mája 2024 Ján Májek

Facebook reklama sa stala neoddeliteľnou súčasťou digitálneho marketingu. Vďaka svojej rozmanitos...

Čítaj viac
TOP AI nástroje | 2024

TOP AI nástroje | 2024

Marketing  10. mája 2024 Ján Májek

Prinášame prehľad top AI nástrojov pre rok 2024. Od inteligentných chatbotov ako ChatGPT až po in...

Čítaj viac
PAY-PER-CLICK REKLAMA GOOGLE ADS – SLOVNÍK | 1.ČASŤ

PAY-PER-CLICK REKLAMA GOOGLE ADS – SLOVNÍK | 1.ČASŤ

Marketing  29. apríla 2024 Ján Májek

V rámci Pay-Per-Click reklamy Google Ads identifikujeme rozsiahly zoznam termínov, ktorých poznan...

Čítaj viac

Dajme si kávu. Poviete nám predstavy
a my nájdeme riešenie pre váš biznis.