Tipy pre realitnú kanceláriu – nástroje pre 3D prehliadku

Marketing  16. marca 2021 Ján Májek

Prispôsobiť sa dnešnej dobe je nevyhnutné pre každý segment trhu. Realitné kancelárie či developerské projekty zažili v poslednej dobe mnohé obmedzenia. Zákazníci nemôžu a často aj nechcú navštevovať nehnuteľnosti osobne. Na druhej strane však majú oveľa viac času byť online. Ako sa s týmto faktom vysporiadať?

Tipy pre realitnú kanceláriu – nástroje pre 3D prehliadku

Tipy pre realitnú kanceláriu, ktorými dokážu realitní makléri či kancelárie zasiahnuť zákazníka v online svete a priniesť mu reálny obraz ponúkanej nehnuteľnosti.

Matterport

Matterport je veľmi známy nástroj na trhu pre tvorbu interaktívnej prezentácie pomocou virtuálnej prehliadky. Do pôdorysu 3D modelu vám umožní vkladať základné informácie a značky. Pre jeho používanie však potrebujete 3D kameru Matterport s vysokým rozlíšením, ktorou dosiahnete skvelé realistické zobrazenie priestoru. S inými kamerami tento nástroj nespolupracuje. Jeho nevýhodou je obmedzený počet prehliadok pri jednotlivých platených verziách. Pokiaľ máte záujem o vyšší počet prehliadok ako 5, určite si priplatíte. 

Mnohí ľudia poznajú len Matterport a nevedia, že na trhu sa pohybujú aj iné nástroje, ktorých cena je nižšia, poskytujú jednoduchšie riešenia 3D prehliadok a nepotrebujete pri nich drahé prístroje. 

Metareal

Lacnejším variantom Matterportu je Metareal. Nástroj pre tvorbu virtuálnej prehliadky využíva pre jej zostavenie 360 stupňové fotografie, ktoré môžete vytvoriť takmer každou 360 stupňovou kamerou. Fotografie môžete v programe následne upravovať a ladiť k dokonalosti. Navyše ich potrebujete omnoho menej ak v Matterporte. Samotné vytvorenie prehliadky nie je najjednoduchšie, no nástroj poskytuje platenú možnosť, pri ktorej tím Metareal vyskladá prehliadku za vás. Skvelou správou na záver je, že počet prehliadok v tomto nástroji nie je obmedzený. 

Kuula

Pomocou Kuuly si vytvoríte prehliadku jednoducho v 3 krokoch. Postačí vám nahrať 360 stupňové fotografie alebo VR fotografie, vytvoriť si ju a zdieľať s klientom. Práca s Kuulou je veľmi jednoduchá a prehľadná. Jej výhody sú najmä realistické zobrazenie, možnosť úpravy horizontu prehliadky a možnosť označenia slnka, čo pridáva výstupu pocit reality. 

Theasys

Theasys je aplikácia, ktorú budete vďaka jej jednoduchosti vedieť rýchlo ovládať a vytvoríte pomocou nej krásne, elegantné panoramatické prehliadky. Počtom vašich prehliadok sa nemusíte obmedzovať, aplikácia ponúka neobmedzený počet projektov. Informácie v podobe hotspotov si môžete customizovať podľa seba a pridávať do prehliadky aj rôzne mapy, videá či vaše logo. Za nevýhodu považujeme fakt, že za stiahnutie prehliadky si musíte zaplatiť 5 dolárov. 

Pano2VR

Trochu inou variantou je práve Pano2VR, program, ktorý si môžete jednorázovo zakúpiť a nemusíte každý mesiac platiť za jeho využívanie. Virtuálne prehliadky si vytvoríte z 360 stupňových fotografií alebo z panoramatických záberov. Hotový projekt vo vysokej kvalite si bez problémov vložíte na webovú stránku a môžete si ho pozerať na mobile, PC aj pomocou VR zariadení.

Porovnanie jednotlivých nástrojov

porovnanie-nastrojov-3D-prehliadka-realitna-kancelaria-online-nastroje-upvision

V digitálnej agentúre UPVISION sa špecializujeme na segment realít. Našim klientom (realitným maklérom a kanceláriám) pomáhame zvyšovať efektivitu marketingových aktivít, digitalizovať procesy a reagovať na aktuálne potreby trhu.

Plánujete začať s digitalizáciou firmy? My vám poradíme!
Kontaktujte nás
Ján Májek

Ján Májek

Majiteľ UPVISION Digital agency

Zdieľaj

Ďalšie inspirácie

HOT alebo NOT MARKETING | 2025

HOT alebo NOT MARKETING | 2025

Marketing  10. januára 2025 Ján Májek

Marketing v roku 2025 sa nesie v znamení autenticity, modernizácie a prispôsobenia sa potrebám pu...

Čítaj viac
Marketing 2025: Hra sa mení. Nezmeškajte zmeny!

Marketing 2025: Hra sa mení. Nezmeškajte zmeny!

Marketing  6. januára 2025 Ján Májek

Marketing 2025 a nové trendy od gigantov ako TikTok či Meta menia spôsob, akým komunikujeme s pub...

Čítaj viac
SEE-THINK-DO-CARE | REKLAMA NA INTERNETE A JEJ FÁZY

SEE-THINK-DO-CARE | REKLAMA NA INTERNETE A JEJ FÁZY

Výkon, Povedomie, Social media  3. decembra 2024 Ján Májek

See-think-do-care, alebo akým procesom vlastne prechádzajú užívatelia pri nakupovaní služieb a pr...

Čítaj viac

Dajme si kávu. Poviete nám predstavy
a my nájdeme riešenie pre váš biznis.