Reklama na FB: Oživte svoje reklamy cez Instant Experience

Marketing, Social media, Tipy  7. septembra 2021 Miriam Adásková

Na Facebooku existuje veľa techník, pomocou ktorých môžete oživiť nielen platené ale aj organické príspevky. Neustále sa vyvíjajú nové a inovatívne nástroje a formáty reklamy. V tomto ćlánku vám predstavíme Instant Experience. Mnohí z vás túto reklamu môžu poznať pod názvom Canvas, ktorá bola užívateľom predstavená už v roku 2016. Prešla však inováciou a dostala nový názov.

Čo nám reklama Instant Experience ponúka?

Reklama na FB a jej Instant Experience (okamžitý zážitok) umožňuje pútavým spôsobom osloviť cieľových zákazníkov a rozprávať im príbeh plný zážitkov. Je optimalizovaná pre mobilné zariadenia a dokáže upútať pozornosť publika najmä zobrazením obsahu na celú obrazovku. Použiť môžete fotky produktov alebo tiež videá. Po kliknutí na nich sa otvorí interaktívna webová stránka. Veľkou výhodou je, že Facebook tento formát načítava oveľa rýchlejšie ako štandardný web. Celý proces nastavenia prebieha, ako sme už zvyknutý, v rozhraní Facebook Managera. Nastavenie je veľmi intuitívne. Môžete si pridávať texty, linky, obrázky, či videá a celý náhľad sa vám klasicky zobrazuje v pravom paneli. Reklamu je taktiež možné prepojiť s Facebook pixelom. 

Cieľom Instant Experience je, aby publikum porozumelo vašej značke bez toho, aby opustilo rozhranie Facebooku. Ak chcete poslať zákazníka na webovú stránku, dokážeme to vďaka interaktívnym prvkom, ktoré si viete pridať na základe šablóny, ktorú zvolíte. Reklamu môžeme použiť aj na všetky typy cieľov, či už ide o povedomie o značke, predaj alebo udržanie.

Reklama na FB a šablóny Instant Experience

Ako sme spomínali existuje niekoľko šablón, ktoré si užívateľ môže zvoliť pri tvorbe Instant Experience. Facebook nám ponúka tri šablóny, ale tiež si môžete zvoliť vlastné rozloženie reklamy s viacerými možnosťami dizajnu a interakcií.

Reklama na FB

Reklama na FB

1) Akvizícia zákazníkov

Predstavte svoju značku, produkt alebo službu. Prostredníctvom tejto šablóny si vytvoríte prezentáciu až z 10 fotografií alebo videí. Táto šablóna vytvára elegantnú vstupnú stránku, ktorá pomôže vašej firme vyniknúť a obsahuje jasnú CTA.

2) Storefront

V tejto šablóne môžete použiť katalóg vašich produktov. Ak hľadáte miesto, kde by ste mohli inzerovať viacero produktov naraz, táto šablóna je práve pre vás. Pomocou Storefront odprezentujete vaśe výrobky vo formáte mriežky. 

3) Lookbook

Ak sa pohybujete v módnom priemysle, Lookbook je pre vás ako stvorený. Umožní vám predstaviť vaše portfólio na fotografiách. Užívatelia uvidia vaše výrobky na podobných osobách, vďaka čomu si budú môcť vytvoriť jasnú predstavu.

4) Custom Instant Experience

Ak dávate prednosť použitiu vlastného rozloženia namiesto vopred navrhnutej šablóny, môžete si vytvoriť vlastné Instant Experience. Vyberiete si tu vlastné komponenty, motív a nastavíte si šablónu podľa vaśich predstáv.

V súčajnej online dobe je veľmi dôležité vyniknúť, priblížiť sa zákazníkom a získať si konkurenčnú výhodu. Dnešní spotrebitelia už nemíňajú za vaše výrobky len peniaze, ale aj čas. Preto je potrebné upútať ich pozornosť a predstaviť im vaše produkty a služby v inom svetle. Instant Experience je výborný spôsob ako sa dostanete do popredia a zviditeľníte nielen vašu značku, ale aj produkty.

Výhody, ktoré Instant Experience ponúka:

  • Jednoduché vytváranie a prispôsobovanie

Či už si vyberiete možnosť vytvoriť si vlastnú šablónu alebo si vyberiete spomedzi navrhovaných, nezabudnite byť kreatívni a využiť rôzne prvky, ktoré vám Facebook ponúka

  • Rýchlosť načítania

Prelinkovanie zákazníka na váš WEB nemusí byť vždy tou správnou voľbou, a to najmä kvôli rýchlosti načítavania stránky. Vďaka tomuto formátu sa vyhnete potenciálnym výpadkom a umožníte zákazníkovy užiť si okamžité zážitky. 

  • Široké využitie pri akomkoľvek cieli

Vďaka Instant Experience reklame sa môžete dostať do povedomia vašich zákazníkov, budovať značku alebo ihneď predávať. Ak už sa zameriate na čokoľvek, tento reklamný formát vám umožní prispôsobiť sa vášmu konkrétnemu cieľu. 

Zaujíma vás, či je formát Instant Experience vhodný pre vašu firmu? Odpoveď je jednoduchá. Ak sa chcete priblížiť k vašim zákazníkom, prezentovať a predávať vaše výrobky, samozrejme, že je! Vyberte správnu šablónu pre vaše odvetvie a zvoľte relevantný obsah. Radi vám pomôžeme aj v tejto oblasti cez výkonnostný marketing a odporučíme vám formáty, ktoré sa vhodné pre vás a vašu firmu. Kontaktujte nás a poraďte sa s odborníkmi. 

Plánujete začať s digitalizáciou firmy? My vám poradíme!
Kontaktujte nás
Miriam Adásková

Miriam Adásková

Zdieľaj

Ďalšie inspirácie

Vizuálny marketing: grafické trendy 2023

Vizuálny marketing: grafické trendy 2023

Marketing  28. novembra 2022 Ján Májek

90% informácií, ktoré prichádzajú do mozgu, sú vizuálne a je za tým marketing. Vizuálny marketing...

Čítaj viac
Ako zabezpečiť webovú stránku

Ako zabezpečiť webovú stránku

Marketing, Programovanie  22. novembra 2022 Matej Bojnanský, Frederik Ravas

Ochrana webu je dôležitá a v neposlednom rade zvýši dôveryhodnosť a funkcionalitu vašej webstránk...

Čítaj viac
Čo je google tag manager a prečo ho používať?

Čo je google tag manager a prečo ho používať?

Marketing  21. novembra 2022 Ján Májek

Ak riešite online marketing, pravdepodobne ste už počuli o nástroji Google Tag Manager. Možno vás...

Čítaj viac

Dajme si kávu. Poviete nám predstavy
a my nájdeme riešenie pre váš biznis.