AKO NAJLEPŠIE VYUŽÍVAŤ INSTAGRAM STORIES PRE ZVÝŠENIE NÁVŠTEVNOSTI SPOLOČNOSTI A ZISKU?

Social media, Tipy  23. júla 2020 Ján Májek

Ako najlepšie využívať instagram každý deň. Každý deň sa príbehy stávajú interaktívnejšími, reálnejšími, kreatívnejšími. Prečo? Instagram predstavuje nové funkcie a jeden z najčastejšie používaných formátov príbehu na Instagrame je nálepka.

Z posuvných prvkov emodži, cez prieskumov verejnej mienky až po GIFká tieto pridané doplnky pomáhajú komunikovať s vašimi sledovateľmi novými spôsobmi a zvýšia interakciu – ak samozrejme viete, ako ich správne používať.
V tomto blogu sa budeme zaoberať presne tým, ako využiť Stories.

1. Hashtag „tagy“

Čo sú Hashtagy?

Hashtagy na príbehoch pracujú rovnako ako v titulkoch. Ak pridáte hashtag, Instagram pridá váš obsah do zoskupenia podobne označeného obsahu – to platí len v prípade, ak Instagram vyhodnotí príspevok ako kvalitný.

#dnesjem #dnescestujem #couplegoals

Prečo by ste mali používať hashtagy?

Hashtagy poskytujú potenciál osloviť tisíce „instagrammerov“ vo vašom regióne a vašom odvetví s podobnými záujmami. Môžu tiež pomôcť znova zopakovať správu Hashtagu pri konkrétnej kampani.

2. Ako najlepšie využívať instagram s polohou miesta

Čo je na Instagrame poloha?

Štítok umiestnenia polohy umožňuje používateľom označiť, kde sa nachádzajú. Keď klikne používateľ na tento štítok, je prenesený na ďalšie fotografie a videá z rovnakého miesta. Tie sú zobrazené aj na mape.

Prečo by ste mali používať polohu?

Predstavte si, že niekto sleduje účet vašej firmy. Zároveň, sledovatelia odoberajú štítok polohy a zdieľajú obsah, ktorý je vytvorený vašou firmou, alebo pridávajú jedinečný obsah z vašej firmy (napr. jedlo z reštaurácie, produkty vašej firmy). Môže to byť konečné presvedčenie, ktoré potrebujú ďalší sledovatelia polohy k tomu, aby vás navštívili.
Označovanie polohy môže tiež pomôcť zvýšiť viditeľnosť vašej Story. Používatelia Instagramu môžu vyhľadávať konkrétne lokality a zobraziť zlúčenie príspevkov, ale aj príbehov, ktoré obsahujú tento „štítok“ umiestnenia.

3. Zmienka o inej osobe

Čo je zmienka o inej osobe ?

Značka s menom vám umožňuje označiť iného používateľa Instagramu vo vašom príbehu. Keď kliknete, značka prejde na profil osoby alebo firmy, ktorú ste označili a Instagram upozorní používateľa, ktorého ste označili.

Prečo by ste mali zmienku používať?

Spoločnosť Instagram nedávno uľahčila užívateľom možnosť zdieľať príbehy, v ktorých sú označení iní užívatelia. To znamená, že ak niekoho označujete, je pravdepodobné, že bude zdieľať váš príbeh medzi svojich sledovateľov. Výsledok? Zvýši sa dosah vášho príspevku.
Okrem toho, označenie užívateľa alebo firemného účtu môže byť tiež skvelý spôsob zdieľania obsahu vytvoreného inými používateľmi. Ak požiadate svojich zákazníkov, aby vás označili vo svojich príbehoch, môžete získať skvelý autentický obsah, ktorý môžete zdieľať v Stories.

4. GIF

Čo je GIF a aké je jeho využitie?

Široký výber pohyblivých a statických obrázkov, ktoré môžete prekrývať s vašim obrázkom v Story.
Funkcie GIF umožňujú jednoduché pridávanie humoru, ktorý viac zaujme a pobaví. Pamätajte si, že chcete zachovať záujem vašich sledovateľov, mali by ste im ponúknuť hodnotu pri každej príležitosti… a moment zábavy sa rozhodne počíta.

5.Ako najlepšie využívať instagram  cez anketu

Čo je Instagram anketa?

Interaktívna funkcia, ktorá vám umožní klásť akékoľvek otázky vašim sledovateľom a poskytnúť im dve možnosti, z ktorých si môžu vybrať. Klepnú na zvolenú odpoveď a výsledky vidíte priamo v Instagrame.

Prečo by ste mali používať anketu?

Poskytuje vašim sledovateľom jednoduchý a okamžitý spôsob interakcie s vašou firmou. Nielenže sa môže okamžitý prieskum od vašich zákazníkov ukázať ako užitočný pri rozhodovaní o produktoch, ale môže tiež ukázať vašim sledovateľom, ako vám záleží na ich názoroch.

6. Insta Otázky

Čo sú Insta otázky?

Výzva pre vašich sledovateľov, aby vám položili otázku. Štítok s nálepkou zobrazuje výzvu, ktorú ste napísali – napríklad „Opýtajte sa čokoľvek“ – a textové políčko pre vašich sledovateľov, ktoré vyplnia. Ich odpoveď sa doručuje priamo, takže môžete znova odpovedať prostredníctvom príbehov Instagram.

Prečo by ste mali používať na Instagrame otázky ?

Otázky môžu naozaj zapojiť vašich sledovateľov a poskytnú vám prehľad o veciach, ktoré od nich chcete vedieť. Napríklad módna značka môže používať stylistu, aby odpovedala na otázky týkajúce sa štýlu a navrhla riešenia na oblečenie, ktoré by mohli ľudia nakupovať.
Ak plánujete realizovať Instagram Live reláciu, môže byť užitočné zhromaždiť niektoré otázky vopred. Spoločnosti stále viac používajú túto funkciu na zhromažďovanie údajov pre svoje „často kladené otázky“, alebo len pre všeobecnú spätnú väzbu.

7. Časové odpočítavanie

Čo je časové odpočítavanie?

Nálepka, ktorá odpočíta dátum a čas, ktorý ste nastavili.

Prečo by ste mali používať časové odpočítavanie?

Je to dokonalý spôsob, ako vybudovať moment okolo spustenia produktu, služby alebo udalosti. Táto funkcia vám pomôže udržiavať záujem publika, pretože vaši sledovatelia sa môžu prihlásiť k odberu vašej udalosti cez odpočítavanie. Následne im viete poslať info o začatí.
Užívatelia následne môžu zdieľať odpočítavanie s ich sledovateľmi. To vám zvýši dosah vašich príbehov. Táto funkcia sa môže použiť ako lákadlo na užívateľov, alebo zábavná forma pre obsah. Tiež je to psychologický stimulačný nástroj pre kúpu.

8.Ako najlepšie využívať instagram a posuvník Emoji

Čo je posuvník Emoji?

Táto funkcia je zároveň otázkou, po ktorej nasleduje posuvná stupnica s pripojeným emoji, ktorá dáva publiku šancu oznámiť, ako veľmi sa im páči váš obsah.

Prečo by ste mali používať emoji posuvník?

Je to zábavný a rýchly spôsob, ako sa opýtať: „Čo si o tom myslíte?“ Je to podobný predpoklad pre prieskum verejnej mienky. Vďaka elementu „gamifikácie“ môžu vaši sledovatelia nájsť interakciu, ktorá je neodolateľná.

9. Zákaznícke značky o produkte

Čo sú zákaznícke značky ?

Táto funkcia sa objavuje v stories častejšie. Ide o štítok, ktorý odkazuje na možnosť nákupu (len pre účty 10000+ sledovateľov). Po kliknutí na daný štítok sa zobrazia ďalšie podrobnosti o produkte s prepojením na nákupný link. Najčastejšie sa používa na podporu predaja v elektronických obchodoch.

Prečo by ste mali používať zákaznícke značky produktov ?

Tieto značky sú jedným z najviac dychtivých prvkov Instagram Stories pre spoločnosti, pretože poskytujú hladšiu alternatívu k súčasnému procesu „link in bio“. Tým, že potenciálnym zákazníkom ponúknete možnosť nákupu, v okamihu, keď má zákazník záujem, znížite si šancu, že ho stratíte na nákupnej ceste – týmto zvyšujete šancu na predaj.
Snažte sa používať Instagram Stories ako marketingovú stratégiu. Premysleným používaním funkcií Instagramu rozvíjate svoje publikum a podporujete predaj vašich produktov a služieb. Instagram Stories sú stále zdarma. Každá spoločnosť na trhu, ktorá chce zvýšiť svoj predaj by mala urýchlene naskočiť na túto trendovú vlnu reklamy, ktorá je overená praxou a prináša väčší zisk.

Áno, Potrebujem predávať cez Instagram – ZADAŤ DOPYT

Plánujete začať s digitalizáciou firmy? My vám poradíme!
Kontaktujte nás
Ján Májek

Ján Májek

Zakladateľ UPVISION Digital agency

Zdieľaj

Ďalšie inspirácie

Tvorba webu. Redizajn webovej stránky pre Fintech startup.

Tvorba webu. Redizajn webovej stránky pre Fintech startup.

Marketing, Programovanie, Case studies  24. marca 2024 Ján Májek

Náš klient pred pár mesiacmi prišiel za nami, že mu nefunguje Google reklama na webe. My sme ju o...

Čítaj viac
Lead generation kampaň

Lead generation kampaň

Povedomie, Výkon, Marketing  23. februára 2024 Ján Májek

V dnešnej dobe, kedy digitálny svet dominuje podnikateľskej sfére, je nevyhnutné mať efektívnu on...

Čítaj viac
Marketingový rozpočet 2024. Firmy a ich preferencie.

Marketingový rozpočet 2024. Firmy a ich preferencie.

Social media, Tipy, Marketing  5. februára 2024 Ján Májek

Marketingový rozpočet 2024 je pre viacero firiem otáznik na ktorý sa hľadá odpoveď. Pozreli sme s...

Čítaj viac

Dajme si kávu. Poviete nám predstavy
a my nájdeme riešenie pre váš biznis.