REKLAMNÉ KAMPANE PRE PRIJÍMACIE POHOVORY

Výkon, Povedomie  4. októbra 2019 Frederik Ravas

Reklamné kampane a spolupráca s Fakultou sociálnych vied v Trnav. Pre tvorbu reklamných kampaní nás oslovila Fakulta sociálnych vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta si uvedomuje, že online marketing má svoju silu. Propagovali sme prijímacie konanie a prijímacie pohovory, vrátane možností štúdia na fakulte.

V súvislosti s vytvorením reklamných kampaní sme riešili aj tvorbu obsahu.

Našimi cieľmi bola teda

  • tvorba videí do reklamných kampaní, v rôznych stopážach a rozmeroch tak aby sedeli na konkrétne umiestnenia,
  • oslovenie potenciálnych uchádzačov prostredníctvom platených reklám, naprieč Facebookom a Instagramom s čo najväčším zásahom a čo najvyššou frekvenciou s ohľadom na dostupný mediálny rozpočet.

Keďže fakulta má rozhodne čo svojim klientom ponúknuť, zavítali sme na natáčací deň v čase, keď sa na škole uskutočňovalo viacero podujatí.

Výsledkom natáčacieho dňa bolo dostatok natočeného materiálu pre videá. Videá sme využilii v platených reklamách na Facebooku a Instagrame. Zároveň, FSV môže tieto videá, vrátane prezentačného videa, využiť aj v budúcnosti.

Analýza cieľovej webovej stránky

Fakulta má pre uchádzačov, ktorým boli reklamné kampane “venované”, vytvorenú samostatnú stránku – chcemnafsv.sk.

Riešili sme aj UX dizajn, texty webovej stránky, štruktúru, avšak pre krátkosť času sa nám s klientom nepodarilo zapracovať navrhované zmeny.

Ďalším “problémom” bolo meranie konverzií, keďže pre podanie prihlášky boli užívatelia redirektovaný na ďalšiu stránku, čo sme nevedeli ovplyvniť ani my, ani klient.

Na základe týchto skutočností, obmedzení a rozpočtu sa náš cieľ vydefinoval na cieľovú skupinu, ktorá tvorila celkom 280 000 potenciálnych užívateľov.

Ako prebiehali reklamné kampane

Pre kampane sme vyhotovili videoformáty pre Facebook, ako aj Instagram.

Vytvorili sme videá pre Facebook a Instagram Feeds a Stories, ako aj Instream, zamerané na pozretie videí, aby sme odkomunikovali školu a jej ponuku, a na návštevnosť webovej stránky. K získaniu návštevnosti bol vyhotovený aj klasický linkpost.

Zároveň, boli vyhotovené aj “testimonials” videá pre retargeting, ktoré boli taktiež určené pre Feeds aj Stories. Tieto videá boli servované skupine užívateľov, ktorí už navštívili stránku, alebo videli aspoň 50% pôvodných, viac imidžových videí. Videá mali za úlohu presvedčiť užívateľov, ktorí prejavovali záujem vyplniť prihlášku.

Fázy kampane

  • 6 týždňov pred ukončením prijímacieho konania. Táto fáza cielila prvé tri týždne na najbližšie kraje a v druhej polovici už na celé Slovensko.
  • 2 týždne pred ukončením prijímacieho konania, aby sme zasiahli stále “nerozhodnutých” potenciálnych študentov.

Výsledky kampaní v číslach

Poďme k štatistikám:

  • 497 627 zobrazení
  • zásah 121 597 ľudí v definovanej cieľovej skupine
  • zaznamenali sme 102 808 zhliadnutí videí
  • návštevníkov na webe 961
  • v remarketingových zoznamoch sme mali viac ako 10 000 užívateľov
  • týchto najviac zapojených užívateľov sme sa snažili presvedčiť podať prihlášku viac ako 5,15 krát, zobrazením “testimonial videí”

Kampaň v cieľovej skupine sme zasiahli 4,09 krát na osobu, čo je vzhľadom na stanovený rozpočet a zásah cieľovej skupiny veľmi slušná intenzita. Najviac zapojený segment užívateľov dokonca frekvenciou viac ako 5,15

Toto konštatovanie platí aj pre ďalšie výsledky reklamných kampaní. To najdôležitejšie na záver…

Vyhodnotenie spolupráce

… je spokojnosť klienta.

A môžeme konštatovať, že náš klient:

  • je spokojný a počet doručených prihlášok v druhom kole prevýšil očakávania
  • bude pokračovať v online marketingu aj prostredníctvom platených reklám koncepčne a cielene, nielen v čase prijímacích pohovorov.

Vybrané videá nájdete na YouTube účte upvision.

Chcem osloviť nových zákazníkov

Plánujete začať s digitalizáciou firmy? My vám poradíme!
Kontaktujte nás
Frederik Ravas

Frederik Ravas

Zakladateľ UPVISION Digital agency

Zdieľaj

Ďalšie inspirácie

Vizuálny marketing: grafické trendy 2023

Vizuálny marketing: grafické trendy 2023

Marketing  28. novembra 2022 Ján Májek

90% informácií, ktoré prichádzajú do mozgu, sú vizuálne a je za tým marketing. Vizuálny marketing...

Čítaj viac
Ako zabezpečiť webovú stránku

Ako zabezpečiť webovú stránku

Marketing, Programovanie  22. novembra 2022 Matej Bojnanský, Frederik Ravas

Ochrana webu je dôležitá a v neposlednom rade zvýši dôveryhodnosť a funkcionalitu vašej webstránk...

Čítaj viac
Čo je google tag manager a prečo ho používať?

Čo je google tag manager a prečo ho používať?

Marketing  21. novembra 2022 Ján Májek

Ak riešite online marketing, pravdepodobne ste už počuli o nástroji Google Tag Manager. Možno vás...

Čítaj viac

Dajme si kávu. Poviete nám predstavy
a my nájdeme riešenie pre váš biznis.