5 RÁD AKO NA ÚSPEŠNÉ FACEBOOK STORIES

Social media, Tipy  24. júla 2020 Ján Májek

Ako na úspešné facebook stories ? Písal sa rok 2017, kedy Facebook zaviedol Facebook Stories – Facebookové príbehy. Poznali sme ich už aj predtým, z Instagramu. Keďže mali u užívateľov úspech, Mark Zuckerberg sa ich rozhodol využiť i na Facebooku

Čo sú Facebook Stories?

Facebook Stories môžu byť videá alebo fotografie. Nahrané video môže mať len 20 sekúnd.
Oživiť vaše Stories môžete použitím nálepiek, využitím niektorého z filtrov rozšírenej reality alebo pridaním ľubovoľného textu.
Užívatelia, ktorí uvidia vašu „storku“na ňu môžu reagovať buď zaslaním súkromnej správy alebo sa vyjadriť prostredníctvom emoji. Neunikne vám ani informácia, kto vaše Stories videl.
Možno pre niekoho smutnou správou môže byť fakt, že sa svojimi Facebook Stories môže pýšiť len 24 hodín. Po uplynutí tejto doby zmiznú.

4 výhody, ktoré vyplývajú z použitia Facebook Stories

  • Ak hľadáte spôsob, akým zvýšite interakciu vašich fanúšikov s vašou stránkou, Facebook Stories je pre vás dobrou voľbou.
  • Ďalšou výhodou Facebook Stories je ich umiestnenie. Ako môžete sami vidieť, nachádzajú sa v hornej časti nad Newsfeedom a takisto aj v Messengeri, nad správami. Toto umiestnenie robí vaše Facebook Stories neprehliadnuteľnými.
  • Prostredníctvom Facebook Stories môžete ľudí pobaviť, prekvapiť alebo iným spôsobom v nich vyvolať určitú emóciu. Kreativite sa medze nekladú. I krátke video, ktoré odkryje zákulisie z vášho podnikania môže utužiť vzťah s vašim publikom.
  • Facebook používa denne až 500 miliónov ľudí. Samotné Facebook Stories využíva 300 miliónov. Z tohto možno usúdiť, že sa u užívateľov tešia obľube. Ak ste zatiaľ nevytvárali Facebook Stories, mali by ste s tým začať.

Recept pre úspešné Facebook Stories

Ako ingrediencie budete potrebovať štipku kreativity, polievkovú lyžicu snahy zlepšiť vaše Facebook Stories a napokon kávovú lyžicu trpezlivosti, keďže výsledky sa môžu dostaviť neskôr.

  • Odkomunikujte zľavy alebo plánovaný výpredajOkrem samotného oznámenia o možnosti uplatnenia zľavy, môžete zvýšiť interakciu aj pomocou kvízov a súťaží. Užívateľov následne odmeníte za ich interakciu, čím sa vám aj zvýši response rate. Nie je to win-win situácia?
  • Podeľte sa s vašim publikom skúsenosti vašich zákazníkovŠírenie vlastných skúseností s vašou značkou je silnou zbraňou. Tým, že ukážete iným užívateľom, čo si o vašej značke myslí váš zákazník, ovplyvní názor užívateľa na vašu značku.
  • Pristupujte k Facebook Stories jedinečneDbajte na publikovanie jedinečného obsahu Facebook Stories. Vyhnite sa zverejňovaniu rovnakých príspevkov naprieč všetkými sociálnymi platformami pri využívaní ich možností. Ak by ste na všetky vaše sociálne siete zverejňovali ten istý obsah viackrát (napríklad do príspevkov aj do Stories v jednom čase), užívateľov to môže začať nudiť a môžu vás prestať sledovať.
  • Vytvorte obsah, ktorý upúta pozornosťNechajte vaše publikum nazrieť do zákulisia vášho podnikania. Môžete sa s nimi podeliť o vaše každodenné radosti. Všetko, čo vytvorí u publika pozitívny efekt.Pri úprave vzhľadu vášho príbehu berte ohľad predovšetkým na vizuálnu identitu vašej značky. Napríklad, odporúčame vyberať také farby, ktoré budú identické s farbami vašej značky, umiestniť logo…
  • 5. Nezabudnite výkon každej Facebook Stories analyzovaťZbystrite pri týchto údajoch :1. Type príspevku, ktorý viedol k vysokej interakcii s publikom, čo má za následok aj vyššiu mieru odpovedi

    2. Užívateľoch, ktorí sa zaujímajú o vašu značku

    Tieto informácie vám budú nápomocnými pri zistení, kto sú vaši sledovatelia Facebook Stories a aký obsah ich zaujíma.

Ak vám niečo z nášho receptu chýba, poprípade nemáte časovú kapacitu venovať sa Facebook Stories naplno, radi vám pomôžeme. Už nebudete musieť namáhavo premýšľať, ako stanoviť ciele, KPI alebo akú stratégiu pri Facebook Stories zvoliť.

Navyše s odborníkmi, ktorí sa venujú marketingu a contentu, dosiahnete lepšie výsledky.

Chcem nastaviť digitálny marketing mojej firmy

Plánujete začať s digitalizáciou firmy? My vám poradíme!
Kontaktujte nás
Ján Májek

Ján Májek

Zakladateľ UPVISION Digital agency

Zdieľaj

Ďalšie inspirácie

Vizuálny marketing: grafické trendy 2023

Vizuálny marketing: grafické trendy 2023

Marketing  28. novembra 2022 Ján Májek

90% informácií, ktoré prichádzajú do mozgu, sú vizuálne a je za tým marketing. Vizuálny marketing...

Čítaj viac
Ako zabezpečiť webovú stránku

Ako zabezpečiť webovú stránku

Marketing, Programovanie  22. novembra 2022 Matej Bojnanský, Frederik Ravas

Ochrana webu je dôležitá a v neposlednom rade zvýši dôveryhodnosť a funkcionalitu vašej webstránk...

Čítaj viac
Čo je google tag manager a prečo ho používať?

Čo je google tag manager a prečo ho používať?

Marketing  21. novembra 2022 Ján Májek

Ak riešite online marketing, pravdepodobne ste už počuli o nástroji Google Tag Manager. Možno vás...

Čítaj viac

Dajme si kávu. Poviete nám predstavy
a my nájdeme riešenie pre váš biznis.