Oživte svoje platené príspevky prostredníctvom Instant Experience

Marketing, Social media, Tipy  7. septembra 2021 Miriam Adásková

Na Facebooku existuje veľa techník, pomocou ktorých môžete oživiť nielen platené ale aj organické príspevky. Neustále sa vyvíjajú nové a inovatívne nástroje a formáty reklamy. V tomto ćlánku vám predstavíme Instant Experience. Mnohí z vás túto reklamu môžu poznať pod názvom Canvas, ktorá bola užívateľom predstavená už v roku 2016. Prešla však inováciou a dostala nový názov.

Čo nám reklama Instant Experience ponúka?

Instant Experience (okamžitý zážitok) umožňuje pútavým spôsobom osloviť cieľových zákazníkov a rozprávať im príbeh plný zážitkov. Je optimalizovaná pre mobilné zariadenia a dokáže upútať pozornosť publika najmä zobrazením obsahu na celú obrazovku. Použiť môžete fotky produktov alebo tiež videá. Po kliknutí na nich sa otvorí interaktívna webová stránka. Veľkou výhodou je, že Facebook tento formát načítava oveľa rýchlejšie ako štandardný web. Celý proces nastavenia prebieha, ako sme už zvyknutý, v rozhraní Facebook Managera. Nastavenie je veľmi intuitívne. Môžete si pridávať texty, linky, obrázky, či videá a celý náhľad sa vám klasicky zobrazuje v pravom paneli. Reklamu je taktiež možné prepojiť s Facebook pixelom. 

Cieľom Instant Experience je, aby publikum porozumelo vašej značke bez toho, aby opustilo rozhranie Facebooku. Ak chcete poslať zákazníka na webovú stránku, dokážeme to vďaka interaktívnym prvkom, ktoré si viete pridať na základe šablóny, ktorú zvolíte. Reklamu môžeme použiť aj na všetky typy cieľov, či už ide o povedomie o značke, predaj alebo udržanie.

Šablóny Instant Experience

Ako sme spomínali existuje niekoľko šablón, ktoré si užívateľ môže zvoliť pri tvorbe Instant Experience. Facebook nám ponúka tri šablóny, ale tiež si môžete zvoliť vlastné rozloženie reklamy s viacerými možnosťami dizajnu a interakcií.

1) Akvizícia zákazníkov

Predstavte svoju značku, produkt alebo službu. Prostredníctvom tejto šablóny si vytvoríte prezentáciu až z 10 fotografií alebo videí. Táto šablóna vytvára elegantnú vstupnú stránku, ktorá pomôže vašej firme vyniknúť a obsahuje jasnú CTA.

2) Storefront

V tejto šablóne môžete použiť katalóg vašich produktov. Ak hľadáte miesto, kde by ste mohli inzerovať viacero produktov naraz, táto šablóna je práve pre vás. Pomocou Storefront odprezentujete vaśe výrobky vo formáte mriežky. 

3) Lookbook

Ak sa pohybujete v módnom priemysle, Lookbook je pre vás ako stvorený. Umožní vám predstaviť vaše portfólio na fotografiách. Užívatelia uvidia vaše výrobky na podobných osobách, vďaka čomu si budú môcť vytvoriť jasnú predstavu.

4) Custom Instant Experience

Ak dávate prednosť použitiu vlastného rozloženia namiesto vopred navrhnutej šablóny, môžete si vytvoriť vlastné Instant Experience. Vyberiete si tu vlastné komponenty, motív a nastavíte si šablónu podľa vaśich predstáv.

V súčajnej online dobe je veľmi dôležité vyniknúť, priblížiť sa zákazníkom a získať si konkurenčnú výhodu. Dnešní spotrebitelia už nemíňajú za vaše výrobky len peniaze, ale aj čas. Preto je potrebné upútať ich pozornosť a predstaviť im vaše produkty a služby v inom svetle. Instant Experience je výborný spôsob ako sa dostanete do popredia a zviditeľníte nielen vašu značku, ale aj produkty.

Výhody, ktoré Instant Experience ponúka:

  • Jednoduché vytváranie a prispôsobovanie

Či už si vyberiete možnosť vytvoriť si vlastnú šablónu alebo si vyberiete spomedzi navrhovaných, nezabudnite byť kreatívni a využiť rôzne prvky, ktoré vám Facebook ponúka

  • Rýchlosť načítania

Prelinkovanie zákazníka na váš WEB nemusí byť vždy tou správnou voľbou, a to najmä kvôli rýchlosti načítavania stránky. Vďaka tomuto formátu sa vyhnete potenciálnym výpadkom a umožníte zákazníkovy užiť si okamžité zážitky. 

  • Široké využitie pri akomkoľvek cieli

Vďaka Instant Experience sa môžete dostať do povedomia vašich zákazníkov, budovať značku alebo ihneď predávať. Ak už sa zameriate na čokoľvek, tento reklamný formát vám umožní prispôsobiť sa vášmu konkrétnemu cieľu. 

Zaujíma vás, či je formát Instant Experience vhodný pre vašu firmu? Odpoveď je jednoduchá. Ak sa chcete priblížiť k vašim zákazníkom, prezentovať a predávať vaše výrobky, samozrejme, že je! Vyberte správnu šablónu pre vaše odvetvie a zvoľte relevantný obsah. Radi vám pomôžeme aj v tejto oblasti a odporučíme vám formáty, ktoré sa vhodné pre vás a vašu firmu. Kontaktujte nás a poraďte sa s odborníkmi. 

Plánujete začať s digitalizáciou firmy? My vám poradíme!
Kontaktujte nás
Miriam Adásková

Miriam Adásková

Zdieľaj

Ďalšie inspirácie

Vyvarujte sa častých chýb pri nastavovaní Google Ads

Vyvarujte sa častých chýb pri nastavovaní Google Ads

Tipy, Výkon  26. augusta 2021 Miriam Adásková

Geografické cielenie Predvolené cielenie kampane Nastavenie konverzií Absencia vylučujúcich kľúčo...

Čítaj viac
Podpora ecommerce pomocou reklamy vo vyhľadávaní Google –  SKIN-CAP

Podpora ecommerce pomocou reklamy vo vyhľadávaní Google – SKIN-CAP

Case studies, Marketing  17. augusta 2021 Miriam Adásková

1. Zákazník na prvom mieste Ako sme už načrtli, zákazníka treba mať vždy na pamäti. V prípade náš...

Čítaj viac
Správna digitálna prezentácia dodávateľa v zdravotníctve

Správna digitálna prezentácia dodávateľa v zdravotníctve

Programovanie  13. augusta 2021 Miriam Adásková

Čo by mala obsahovať prezentačná webová stránka dodávateľa zdravotníckeho materiálu a prístrojov ...

Čítaj viac

Dajme si kávu. Poviete nám predstavy
a my nájdeme riešenie pre váš biznis.