Aký má vplyv influencer na digitálny marketing?

Marketing, Povedomie, Social media  31. júla 2023 Ján Májek

Žijeme v rýchlom svete a tradičné spôsoby propagácie sa začínajú nahrádzať modernými reklamnými postupmi. Jednou z účinných metód propagácie je influencer marketing. Propagácia produktov cez obľúbenú osobnosť sociálnych sietí je hitom súčasnosti. Nechali ste sa niekedy aj vy “influencnúť?”

Kto sa klasifikuje ako influencer?

Influencer je jednotlivec, ktorý má na sociálnych sieťach vysoký dosah a vybudovanú dôveru medzi sledovatelmi. Tieto osobnosti majú pevný vzťah so svojou komunitou, vďaka čomu dokážu ovplyvňovať ich názory a rozhodnutia.

influencer marketing

Čo znamená influencer marketing?

Je to postup, akým značky spolupracujú s influencermi za účelom propagácie svojich produktov alebo služieb. Medzi influencerom a firmou je vzájomný právny vzťah, na základe ktorého obe strany konajú počas spolupráce. 

V čom spočíva účinnosť tejto stratégie?

  1. Dôveryhodnosť a angažovanosť – Influenceri kariéru stavajú na svojich vzťahoch so sledovateľmi. Ich individuálne a autentické osobnosti vytvárajú účinné prostredie na podporu propagácie značiek. 
  2. Vysoké dosahy – Jednou z najvýraznejších výhod influencer marketingu je jeho schopnosť osloviť obrovský počet potenciálnych zákazníkom. Influencer, ktorý má široké dosahy dokáže propagovať svoje produkty medzi tisíckami používateľmi sociálnych sietí.
  3. Návratnosť investície (ROI) – Influencer marketing je spoľahlivým a návratným nástrojom. Dôležité je však rozhodnúť sa pre toho správneho. Rozhodujúce je zvoliť takú tvár vašej značky, ktorá bude zdieľať vaše hodnoty a ich komunikácia bude spoľahlivá a impresívna. 
  4. Úspešnosť kampane je merateľná – Počet sledovateľov, interakcií, konverzií a predaja sú nástroje, ktoré sú jednoducho analyzovateľné.

likes

Poďte to skúsiť!

Influencer marketing má v dnešnom svete digitalizácie obrovský vplyv. Influenceri môžu svoju dôveryhodnosť a angažovanosť využiť na oslovenie danej cieľovej skupiny. Influencer marketing môže značke zlepšiť postavenie na trhu a môže priniesť pozitívne výsledky. A preto, ak chcete mať voči konkurencii výhodu, zvážte influencer marketing a využite jeho výhody! Neviete ako na to alebo koho oslovit? Kontaktujte nás, s celým procesom vám poradíme!

 

Plánujete začať s digitalizáciou firmy? My vám poradíme!
Kontaktujte nás
Ján Májek

Ján Májek

Zakladateľ UPVISION Digital agency

Zdieľaj

Ďalšie inspirácie

CONTENT MARKETING

CONTENT MARKETING

Marketing  13. júna 2024 Ján Májek

V dnešnom digitálnom svete, kde konkurencia neustále narastá, sa firmy čoraz viac uchyľujú k stra...

Čítaj viac
PAY-PER-CLICK REKLAMA GOOGLE ADS – SLOVNÍK | 2.ČASŤ

PAY-PER-CLICK REKLAMA GOOGLE ADS – SLOVNÍK | 2.ČASŤ

Marketing  5. júna 2024 Ján Májek

V oblasti výkonnostného marketingu je dôležité rozumieť niektorým kľúčovým pojmom spojeným s Pay-...

Čítaj viac
Facebook reklama

Facebook reklama

Marketing  23. mája 2024 Ján Májek

Facebook reklama sa stala neoddeliteľnou súčasťou digitálneho marketingu. Vďaka svojej rozmanitos...

Čítaj viac

Dajme si kávu. Poviete nám predstavy
a my nájdeme riešenie pre váš biznis.